May 24, 2011

“Hands-on Workshops”

Το Συμβούλιο Ψηφιακής Επικοινωνίας οργανώνει Hands-on Workshops που έχουν στόχο να ενημερώσουν τα Στελέχη των εταιριών –μελών της ΕΔΕΕ, ανεξάρτητα με το Τομέα τους- για τις εξελίξεις σε θέματα digital marketing αλλά και τεχνολογίας.


Τα “Hands-on Workshops” απευθύνονται σε συγκεκριμένες δεξιότητες, συντονίζονται από επαγγελματίες που γνωρίζουν hands-on το εκάστοτε θέμα, διαρκούν  3-4 ώρες και παρέχουν με μεγάλη έμφαση πρακτική ενημέρωση και καλύπτουν ερωτήματα που προκύπτουν πάνω στη δουλειά. Η συμμετοχή είναι δωρεάν.

Το πρώτο “Hands-on Workshop” πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Think Digital στις 22 Νοεμβρίου 2010. Απευθυνόταν σε web designers και web developers και αφορούσε στα Facebook applications.

To δεύτερο πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τη Yahoo! στις 27 Ιανουαρίου 2011
 
Εδώ μπορείτε να βρείτε το υλικό του 2ου "Hands-on Workshops" που οργάνωσε το Συμβούλιο Ψηφιακής Επικοινωνίας και το Yahoo!  με θέμα το Display Advertising στα online media.

Το τρίτο με θέμα WebTV - για στελέχη δημιουργικού όλων των Τομέων και στελέχη τμημάτων Media -  πραγματοποιήθηκε στις 10 Μαρτίου.

Κατεβάστε το υλικό του 3ου "Hands-on Workshops" που οργάνωσε το Συμβούλιο Ψηφιακής Επικοινωνίας  με θέμα το WebTV.

Το 4ο σε σειρά workshop αφορά στα applications για smartphones και tablets και απευθύνεται σε στελέχη όλων των Τομέων της ΕΔΕΕ, που ασχολούνται με το design, το development αλλά και την προώθηση των apps ως επιχειρηματικές ή επικοινωνιακές λύσεις.

Δείτε τις  παρουσιάσεις του 4th "Hands-on Workshops"

 

ΕΔΕΕ Digital
May 23, 2011

Training in Digital Marketing

Το Συμβούλιο Ψηφιακής Επικοινωνίας, στο πλαίσιο της δημιουργίας όλων εκείνων των προϋποθέσεων που θα οδηγήσουν στην επιτάχυνση της ανάπτυξης του digital και interactive marketing στην ελληνική αγορά, έχει σχεδιάσει το πρόγραμμα “Training in Digital Marketing”.

- Το πρόγραμμα έχει στόχο να εξοικειώσει τα στελέχη εταιριών -μελών της ΕΔΕΕ με το  ψηφιακό marketing, ανεξάρτητα με την εξειδίκευση και τον Τομέα τους.
- Το πρόγραμμα απευθύνεται σε στελέχη εταιριών – μελών της ΕΔΕΕ σε επίπεδο Account Directors.
- Οι συμμετέχοντες είναι υποχρεωμένοι να παρακολουθήσουν και τις 6 ενότητες, προκειμένου να  παραλάβουν το «Πιστοποιητικό Παρακολούθησης από την ΕΔΕΕ».

Τα σεμινάρια είναι δωρεάν.

Course 1
13 Ιανουαρίου, 4-7 μμ
Don Draper goes digital and beyond (Communication strategy in digital times 2.0)
Αντώνης Κόχειλας Managing Partner, Lowe Athens

Course 2
24 Φεβρουαρίου, 4-7 μμ
Digital Marketing Channels and Methodologies (Social Media, Branded Content & Search)
Xρήστος Λάτος
Γενικός Διευθυντής, OgilvyOne Athens  Κώστας Μάτζιαρης Διευθύνων Σύμβουλος, Mindworks

Course 3
31 Μαρτίου, 4-7 μμ
Media Buying & Planning, Data Marketing, Measurement, Metrics (using data to drive marketing success)
Χάρης Ρούγκας , Γενικός Διευθυντής,  IAB HellasΣπύρος Ζαβιτσάνος, Διευθύνων Σύμβουλος,  Nielsen
Βαλέρια Τσάμη, Γενική Διευθύντρια, Focus
Μιχάλης Μπαλλής
Άλεξ Καραγεώργης,
Sales Director,Think Digital
Βανίνα Λέκα, Account Director, Think Digital

Course 4 14 Απριλίου, 4-7 μμ
The Rise of Social Media (the value of social currency, how should enterprises incorporate social media driven strategies)
Μαρία Λαζαρίμου Διευθύνουσα Σύμβουλος,  Advocate Burson Marsteller 
Στάθης Χαϊκάλης Διευθύνων Σύμβουλος, Communication EFFECT

Course 5  19 Μαίου, 4-7 μμ
Search Engine Marketing   (Organic and paid search)
Κώστας Μάντζιαρης Διευθύνων Σύμβουλος, Mindworks

 

Course 6  07 Ιουλίου, 5-7 μμ
Case studies of top creative digital work(Awarded work:Cannes)
Αντώνης  Κυριαζής, Tribal DDB Athens
Περικλής Βανικιώτης, Leo Burnett
Eric Parks,  Leo Burnett
Νίκος Πετρόπουλος, Rascal
ΘανάσηςΠαπαθανασίου, Frank
Αντώνης Κόχειλας, Lowe Athens

ΕΔΕΕ Digital